Instagram

Junior IT Application Support pro společnost Ayvens

Popis pozice

Ayvens s.r.o, společnost patřící do Skupiny Société Générale, hledá pro lokalitu Praha nového kolegu/kolegyni na pozici Junior IT Application Support.

Co bude náplní vaší práce?

  • První úroveň podpory uživatelů
  • Správa přístupových oprávnění
  • Analýza aplikačních a serverových logů
  • Komunikace s dodavateli IT systémů
  • Tvorba dokumentace
  • Nasazování aktualizací interních aplikací

Co od vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost ČJ na úrovni B2/C1.
  • Obecný rozhled v IT technologiích
  • Znalost MS Windows a Office na vyšší než základní úrovni
  • Alespoň základní znalost SQL a SQL jazyků a relačních databází (ověříme si krátkým testem)
  • Dobré komunikační dovednosti (mluvený i psaný projev)
  • Dobré analytické schopnosti, spolehlivost, samostatnost
  • Chuť učit se nové věci, co neumíte, naučíme
  • AJ minimálně na pasivní úrovni čtení dokumentace

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Zajímavou a rozmanitou práci
  • Stanete se součástí zkušeného týmu aplikační podpory
  • Naberete zkušenosti v oblasti IT i mezilidských vztahů
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 13. plat, stravenky, Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, možnost operativního leasingu automobilu za výhodnou cenu a bankovní výhody Komerční banky)
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
  • Práci v přátelském a neformálním prostředí
  • Po zapracování flexibilní pracovní doba
  • Možnost dalšího vzdělávání a odborná školení

Požadujeme

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

  • Čeština (Výborná) a Angličtina (Mírně pokročilá)

Informace o firmě


Kariéra v KB: Pracujte pro lídra v oblasti bankovnictví a technologií Pokud fandíte inovacím a modernímu způsobu práce, v nové éře bankovnictví KB jste s námi na stejné vlně. Zavedli jsme agilní řízení projektů , vyvíjíme podle principů DevOps, a pracujeme v konceptu Smart Office, který podporuje práci na dálku a možnost plánovat si čas na práci i volno podle sebe s velkorysým využitím home-office. To vše nám ve spolupráci s fintechy a start-upy umožnilo spustit transformaci KB v lídra mezi technologicky vyspělými bankami. Cílem je, aby klient měl z digitálního i osobního kontaktu s bankou vždy příjemný zážitek, ať si díky jejím službám plní své sny nebo rozvíjí svůj byznys. Nabízíme mnoho zajímavých příležitostí v IT i byznysových týmech, analytické a technické práci, a samozřejmě i na pozicích bankéřů a bankéřek na pobočkách. Už teď vám můžeme slíbit, že od začátku vám poskytneme plnou podporu, abyste ve své příští práci naplno zazářili.