CRM kampaňový/á specialista/ka

Popis pozice
Co u nás budete dělat:
- Designovat komunikační cesty v nástroji Salesforce Marketing Cloud Engagement.
- Segmentovat a analyzovat klientskou bázi ve spolupráci s datovými specialisty.
- Navrhovat kampaně s využitím široké škály komunikačních kanálů od e-mailingu, přes bannery, notifikace, SMSky až po komunikace prostřednictvím call centra či bankéřů na pobočkách.
- Tvořit obsah sdělení od textů až po kreativu. K tomu budete mít k dispozici grafiky, copywritery nebo i agenturu.
- Vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, aby byly efektivnější.
- Experimentovat s novými přístupy v řízení komunikace s klienty a propojovat s nadlinkovou komunikací.
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á:
- Má zkušenosti s CRM, přímým marketingem nebo designem automatizovaných kampaní.
- Ví, jak navrhnout kampaň s použitím mixu kanálů a nebojí se A/B testování.
- Věří, že rozhodnutí by měla být založena na datech.
- Se rád učí pracovat s novými nástroji a aplikacemi.
- Se nebojí komunikace s kolegy z různých částí banky, rád se ptá a umí si obhájit svá rozhodnutí.
U nás získáte například:
- Praktické zkušenosti s moderními technologiemi a marketingovými nástroji světové úrovně.
- Podporu v profesním rozvoji – ať už vás více zajímají data, nebo chcete více proniknout do oblasti kreativy.
Požadujeme
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá) a Angličtina (Středně pokročilá)
Informace o firmě